هاجی: رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هاجی: رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هاجی: رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 است

هاجی: رونالدو بهترین بازیکن سال 2016 است

 

گئورگی هاجی، اسطوره فوتبال رومانی، معتقد است کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیا در سال 2016 بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال امسال توانست قهرمانی در چمپیونزلیگ و یورو 2016 را جشن بگیرد و شانس اصلی بردن توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفاست.

هاجی به سایت گل گفت:" بهترین بازیکن سال 2016؟ کریس رونالدو زیرا او با پرتغال قهرمان یورو شد. او به دستاوردهای زیادی رسید، با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد اما مهمتر از همه، قهرمانی اش با تیم ملی کشورش در یورو بود."

 

 

 

هاجی که در طول دوران حرفه ای اش، برای هر دو تیم رئال و بارسا بازی کرد، در پاسخ به این سوال که کدام تیم در حال حاضر قوی تر است، با خنده گفت:" از آنجا که برای هر دو تیم بازی کردم، نمی توانم در این مورد قضاوت کنم.

افتخار می کنم که برای بارسا و رئال بازی کردم. من یکی از معدود بازیکنانی هستم که برای هر دو تیم به میدان رفتم. ارزش اصلی در رئال، ستاره ها هستند اما در بارسا، تیم است که اهمیت دارد. از این منظر، من فلسفه بارسا را بیشتر می پسندم.

من در تیمی که فرصتش را پیدا کردم، بازی کردم و همه آنها باشگاه های بزرگی بودند. نمی توانم بگویم اگر حالا بازی می کردم، کدام را انتخاب می کردم. دوست داشتم اگر امکان داشت، برای آژاکس یوهان کرویف بازی کنم."



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت21:44---28 آبان 1395
وب عالییییییییییییییی خوبی داری دوست عزیز اما فقط مسی متشکرم

پاسخ:هر کی یه نظری داره داش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آبان 1395 | 21:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.